Bajs

Hejsan min deprimerande blogg.

Har typ slutat sova.. ligger vaken varenda natt nu fast jag är trött. Jag orkar typ inte sova, det känns som om jag  bara slösar bort allt som jag kan missa då, inte för att det händer nåt speciellt på facebook eller att det är någon som smsar mig, men aa jag vill bara inte blunda. Känner ångest när det är en ny dag och jag kan göra nya misstag, på jobbet går det bara sådär fast jag tjänade mest pengar i kassan så det blev jag rätt stolt över faktiskt trodde aldrig jag nånsin skulle klara av att jobba på donken, men vafan jag har klarat av det hittils iallafall och det är jag jävligt glad över.Och jag trivs verkligen skit bra med dom som jag jobbar med förrutom en och annan dryg jävel men det kan man leva med alla kan ju inte vara skit schyssta. Fick min lön idag iallafall så det blir väl kanske lite shopping imorrn hoppas jag! Men nu ska jag kolla på film och jag vet att det här inlägget blev jätte konstigt och sluddrigt men aa bara ja som läser ändå så. Puss


Att känna ensamhet då & då gör dig bara till människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0