Fuck

Hur kan man må så bra ena dagen och så dåligt den andra.. känns som den här dagen va dömd redan från imorse då jag försov mig. Har varken fått tillräckligt med sömn eller mat och virrade typ bara runt på jobbet, visste vad ja skulle göra men gjorde det aldrig. Så jävla värdelös, kommer inte på nåt jag är bra på förrutom sex kanske eller jag är iallafall bra på att ha sex... det är väl nånting? nu börjar jag babbla om massa onödiga saker som egentligen inte hade ett dugg med det här inlägget att göra.

Är bara allmänt ensam och ledsen hela tiden, försöker gråta men tårarna vill liksom inte komma fram. Är så jävla trött på mitt liv och min familj förrutom min lillebror, som är världens jävla jobbigaste unge men samtidigt världens underbaraste.Som egentligen aldrig stått vid min sida eller insett att mamma har problem, han har alltid varit den som försvarat henne och jag har alltid varit den som enligt mamma tryckt ner henne. Det är därför hon älskar honom mer än mig, och det är ingenting hon sagt utan det är bara nånting som jag som dotter vet. Och hon har nämnt i ett flertal tillfällen i onyktert tillstånd att hon inte vill ha mig, sen dagen efter är allt som bortglömt och normalt och jag ska bara acceptera allt. Fuuuuuuuuuuuuuuck this, går ut och tar en cigg istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0