muthafacka thaishit

Har precis kollat klart på breaking dawn part 2 ... andra gången ja ser den, kunde inte låta bli den är ju rätt grym.

Fick iallafall idag reda på att hela familjen ska till Thailand, Och jag vet inte hur många gånger och i hur många år som pappa har sagt att vi ska åka fast det har aldrig blivit av. Men nu blir det av om ungefär 6 månader drar vi i en månad, pappa bokar biljetter om en vecka ungefär. Fan va overkligt det känns, min familj har aldrig varit en sån som reser utomlands.. eller min pappa har alltid dragit iväg utan mig och brorsan. Men nu blir det av, är skit glad men samtidigt inte. Känner redan nu hur mycket jag kommer sakna sthlm och alla som bor där, jag menar 1 månad.. han kunde tagit 2 veckor eller 2 och en halv vecka.
Kommer inte kunna prata med jossan på en månad
kommer inte kunna prata med Mikaela på en månad, seriöst hur fan ska ja klara mig? jag kan inte direkt snacka med min familj om alla mina problem och bekymmer, om killar och sex, juste sex! 4 veckor utan sex .. kommer våldta en thaipojke eller nåt asså. hahaha shit nu är ja på flummhumör.

Kanske dags att sova eller nåt, nää fan är bara ledig en dag till så bara att ta chansen och vara vaken. Ska nog kolla på en till film tror jag, puss på er 2 stackare som läser min blogg haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0