Rövkörd

Tjenare !
Kom hem från jobbet för typ 20 min sen är så jävla död man kan bli... för det första sov jag bara 4 timmar inatt sen gå upp 8 för att dra till skolan och sluta kl halv 4 sen raka vägen mot jobbet där ja stog i kassan i 4 timmar. Skämdes nästan när ja gick hem för såg riktigt rövkörd ut.. kunde knappt gå för mina ben va typ bortdomnade.

Har iallafall laddat ner en film nu som heter crazy,beautiful så får se om den är värd min uppmärksamhet. Nu ska ja iallafall klä av mig naken och mysa mig ner under täcket (HOTHOT) haha shit asså min humor.. eller nåt.


ungefär så som han längst ner säkert känner sig, så känner jag mig.
Puss kanske blir nåt litet inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0