Måste man skriva rubrik

God kväll !!
Ligger hemma i min säng och chillar gaalet, kollade klart på gladiatorerna för ett tag sen och det fanns ju grymt mycket snygga killar men jag vet inte det kändes så jävla överdrivet allting ..

Kom hem från jobbet för typ massa timmar sen och det gick så jävla bra allting, är skit stolt över mig själv faktiskt. Stog i kassan hela dagen och tiden bara rullade förbi, tänkte inte på att jag va trött eller nånting (det kom sen). När ja hade slutat va mina ben typ halvt förlamade och mitt huvud otänkbart (hahah). Men som sagt är skit nöjd och glad över att ja har klarat av dagen utan några misstag.
Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på mitt stora feta grekiska brölopp. Det blir nog bara en slapp hemmakväll ikväll tror jag nog så vi hörs senare :)

Förlåt för den dåliga bild uppdateringen men har liksom ingen kamerasladd just nu
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0