Kärlek.

Vi behöver inte prata bara vara, vi kan vara helt tysta med varandra och det blir inte stelt. Vi behöver inte berätta för varandra var och varannan minut om hur vi känner för det vet vi båda redan. Jag älskar att vi bara kan sitta och kolla in i varandras ögon och nästan veta exakt vad vi tänker, jag älskar när du smeker min kind och berättar hur fin du tycker jag är och att du aldrig känt som du gör i hela ditt liv. Jag älskar att du aldrig blir sur eller irriterad över nåt och att vi har samma humor. Jag älskar att du inte är helt perfekt och att du accepterar mig helt och hållet för den jag är, jag älskar att jag kan lita på dig och att jag kan berätta allt för dig. DU ÄR UNDERBAR! och jag önskar jag kunde berätta det för hela världen, jag vill att du bara tillhör mig ingen annan jag vill att du blir den sista jag ser på natten och den första jag ser på morgonen, jag vill vakna bredvid dig och känna din fina mun mot min panna när du ska väcka mig. Jag vill ha kvar den här känslan för evigt. jag är så äckligt,galet,sjukligt kär i dig och ja hatar att jag aldrig skulle våga berätta det för dig när vi träffas. Du är den enda killen nånsin som jag kan se en framtid med och den första som jag på riktigt fallit för, jag är så rädd men samtidigt så lycklig och exalterad och spänd på vad som kommer hända och hur mitt liv ser ut om ett par månader, jag ber till alla makter där uppe (fast jag inte är religös) att det fortfarande kommer vara du och jag. Du finns i mitt huvud hela dagarna och i mina drömmar hela nätterna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0