Trött.

Jag märker att det fortfarande är typ 2 stackare som fortfarande håller hoppet uppe och läser min blogg haha. Tack för det iallafall då blir det lite roligare att skriva ! Vet inte varför ja fick för mig å skriva .. kan typ inte sova skriver alltid då eftersom ja inte har nåt annat roligare för mig. Iallafall så blev ja flyttad till donken i vällingby idag alltså inte för all evighet utan bara idag för dom behövde extra hjälp, fan va nervös ja blev. Kändes som om det var första dagen på jobbet igen och jag inte visste vart nånting låg osv. Det är så mycket roligare att jobba i brommaplan där alla är mycket trevligare o roligare. Menmen det är sånt där man får vara förberedd på ibland, visste bara inte att det skulle gå så snabbt innan ja skulle få jobba i vällingby haha. Jag tycker iallafall att jag blivit mycket bättre i kassan o allt, det har börjat rulla på mer o mer nu och jag har fått in en typ av rutin varje gång jag jobbar så det är niice ! Lider lite med dom nya som börjat och som kämpar lika mycket som jag gjorde i början med att hantera stressen o allt, men samtidigt är det lite småkul, då märker man ju också hur mycket man utvecklats på snart 3 månader och bättre ska jag fan bli asså. Här läser ni donkens blivande chef's blogg, Felicia Prohaska Mcdonalds chef hmm, det låter rätt bra faktiskt Jaja får se hur långt jag kommer. Gud vad jag bara babblar om mitt jobb nu, men ser väl det som en positiv grej just nu.

Det enda negativa är väl att det känns som jag inte hinner med nåt annat än å gå i skolan och jobba, och jag börjar redan känna hur det slits på min kropp. Mina axlar har börjat värka som fan + att jag redan hade problem med dom innan, så mamma vill att ja åker in till sjukan o får en remiss för att se vad det kan vara för nåt. Hon ska alltid förstora saker o ting, det handlar säkert bara om att jag behöver en lång jävla skön massage sen har jag nog inte lika ont längre.. men hon ska alltid förstora allt, typiskt mammor -.-

Men nu ska jag sova.. blev som vanligt ett jätte konstigt o babbligt inlägg, men det får ni fan tåla när ja bara skriver typ en gång i månaden. Pusselusen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0